Νέα όψη καταστήματος
Το κατάστημα χαρακτηρίζεται από μια εν δυνάμει εσωστρέφεια, που σχετίζεται με την διάθεση να προσκαλέσει τους οπαδούς στο εσωτερικό του, να εκμεταλλευτεί το στοιχείο της έκπληξης χωρίς σε καμία περίπτωση όμως να αποκόπτει τους δεσμούς της με τον χώρο που το περιβάλλει. Για το λόγο αυτό υλοποιούνται τρεις βιτρίνες, η κεντρική με προϊόντα, ενώ οι άλλες δύο με διαδραστικές οθόνες (interactive storefront), χωρίς όμως καμία από αυτές να δίνει την δυνατότητα να δει κανείς το εσωτερικό του καταστήματος και να αντιληφθεί τι συμβαίνει πριν ουσιαστικά εισέλθει σε αυτό.
EXPERIENCE ZONES – ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Οι βασικές ενότητες του καταστήματος είναι:
MEDIA ZONE: ένας ευέλικτος χώρος δίπλα από την είσοδο που επιτρέπει να λάβουν χώρα διαφορετικές εκδηλώσεις / happenings: – Συνεντεύξεις ή/και Παρουσιάσεις Παικτών – Events Χορηγών, διαδραστικές παρουσιάσεις προϊόντων.
INSTALATION WALL ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ: Statement wall με ζωντανό τριφύλλι, το σήμα της ομάδας και τον κύκλο ως κυρίαρχο στοιχείο.
MANNEQUINE ΕΙΣΟΔΟΥ: η πρώτη εικόνα που έχει κανείς μπαίνοντας στο κατάστημα είναι οι νέες εμφανίσεις του Παναθηναϊκού σε μια εντυπωσιακή εγκατάσταση με ειδικές κατασκευές που έχουν ως βασικό γεωμετρικό σχήμα τον κύκλο.
ΤΟΙΧΟΣ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΠΑΙΚΤΩΝ: σε αυτή τη γωνιά του καταστήματος ο οπαδός έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τα lockers των παικτών και μπορεί να νοιώσει την ένταση των αποδυτηρίων.
ΤΟΙΧΟΣ ADIDAS: στο τέλος της διαδρομής και πριν τα ταμεία υπάρχει η ενότητα της adidas, ο τοίχος της adidas με διαφορετικές υλικότητες.
INTERACTIVE DISPLAYS
Η εισαγωγή τεχνολογίας αιχμής αποτέλεσε βασικό στοιχείο στον σχεδιασμό του καταστήματος και θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις. Η πρώτη η οποία βρίσκεται ήδη στην διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού περιλαμβάνει:
MEDIA WALL: Μια οθόνη στην ενότητα της MEDIA ZONE με δυνατότητα για προβολή των προϊόντων αλλά και social media bursts, τόσο της ομάδας και των παικτών καθώς και marketing content, με live updates από Facebook, Instagram and YouTube. Οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν και να δούνε όλο αυτό το περιεχόμενο και με τις κινητές τους συσκευές αλλά και να ανεβάσουν δικές τους φωτογραφίες από το κατάστημα χρησιμοποιώντας το κατάλληλο hashtag.
INTERACTIVE STOREFRONT: Οι εξωτερικές διαδραστικές οθόνες επιτρέπουν στους οπαδούς να αλληλοεπιδράσουν με αυτές, μέσα από το κινητό τους και να αγοράσουν προϊόντα ανεξάρτητος ωραρίου καταστήματος. Επίσης μπορούν να αναπαραγάγουν προωθητικό υλικό αλλά και ειδικευμένα campaigns.
MARKETING DISPLAYS: Οθόνες που μπορούν να αναπαραγάγουν προωθητικό υλικό αλλά και ειδικευμένα campaigns του Παναθηναϊκού, των χορηγών και της ADIDAS.
Η δεύτερη η οποία είναι στο τελικό στάδιο της υλοποίησης και θα εγκατασταθεί στο κατάστημα στο άμεσο μέλλον, ολοκληρώνοντας την νέα εικόνα του καταστήματος του Παναθηναϊκού θα περιλαμβάνει:
REPLICA KIOSK: Τέσσερα digital retail kiosk από τα οποία οι πελάτες μπορούν να βρουν και να αγοράσουν τα προϊόντα από όλη την συλλογή του Παναθηναϊκού αλλά και της ADIDAS από συγκεκριμένη λίστα, όπως επίσης και να αγοράσουν εισιτήρια για προσεχής αγώνες. Με αυτή την διαδικασία μπορούν οι πελάτες να αγοράσουν γρήγορα προϊόντα, χωρίς να χρειαστεί να περάσουν από όλο το κατάστημα, που είναι μια σημαντική δυνατότητα για πριν και μετά από αγώνες και την αποφυγή συνωστισμού και καθυστερήσεων. Σύγχρονος το λογισμικό παρέχει απαραίτητες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων, σε πραγματικό χρόνο και ενημερώνει για τυχόν ελλείψεις.
MIRROR DISPLAY: Ο καθρέπτης αυτός μετατρέπει τα δοκιμαστήρια σε Virtual fitting rooms καθώς συνδυάζει κάμερες και οθόνη για να δείχνει στον πελάτη πως φαίνονται τα προϊόντα πάνω του. Έτσι ο πελάτης μπορεί να «δοκιμάσει» μια πληθώρα προϊόντων στο σωστό για εκείνο μέγεθος χωρίς να βγει από τα δοκιμαστήρια και χωρίς την βοήθεια υπαλλήλου. Οι υποδομές της εγκατάστασης έχουν υλοποιηθεί και η εφαρμογή θα γίνει σε επόμενη φάση.
SHIRT DISPLAY: Στη ζώνη με τον τοίχο των αποδυτηρίων, στο κέντρο της κατασκευής υπάρχει μία οθόνη που παίζει σε εναλλαγή τις επίσημες εμφανίσεις των παιχτών και μέσω της τεχνολογίας RFID* και Kineκt Technology* ο πελάτης έχει την δυνατότητα να «δοκιμάσει» την μπλούζα του αγαπημένου του παίκτη, βλέποντας τον εαυτό του να αντικατοπτρίζεται με την αντίστοιχη εμφάνιση πάνω στην οθόνη. Οι υποδομές της εγκατάστασης έχουν υλοποιηθεί και η εφαρμογή θα γίνει σε επόμενη φάση.
MEDIA ZONE
Τέλος ξεχωριστή αναφορά πρέπει να γίνει για την MEDIA ZONE του καταστήματος.
Η Media Zone είναι η κύρια διαδραστική ζώνη εντός του καταστήματος και συμπεριλαμβάνει το Media Wall, τα τέσσερα Replica Kiosks αλλά και τον τοίχο του Παναθηναϊκού. Ο σκοπός αυτού του χώρου είναι να φιλοξενεί συνεντεύξεις αλλά και events με αναφορά σε όποιο από τα τρία σημεία ενδιαφέροντος ταιριάζει καλύτερα. Παράλληλα ο χώρος αυτός έχει σχεδιαστεί ώστε να αξιοποιηθεί σε ώρες με μεγάλη προσέλευση από τους οπαδούς, σε ώρες και μέρες αγώνων κυρίως, για να κάνουν τις αγορές τους.